رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: با برگزاری آزمون استخدامی ۳۵ نفر از افراد متقاضی در استان که بالاترین امتیاز در دو مرحله کتبی و عملی دریافت کنند بصورت پیمانی استخدام سازمان آتش نشانی می شوند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی عنوان کرد: براساس تفاهم نامه منعقد شده با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی استان توسط جهاددانشگاهیبرگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس آزمون فوق برای جذب ۳۵ نفر در مشاغل آتش نشانی شامل ۲۰ آتش نشان و ۱۵ راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: این آزمون در دو مرحله علمی و عملی برنامه ریزی شده است که آزمون علمی آن ۲۸ تیرماه امسال و آزمون عملی از بین قبول شدگان با چهار برابر ظرفیت پذیرش برگزار خواهد شد، زمان آزمون عملی بعد از اعلام نتایج مرحله اول اطلاع رسانی می‌شود.

وی یادآور شد: داوطلبان برای کسب اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام در آزمون فوق می‌توانند از هفته آخر خردادماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله