امام جمعه بشرویه گفت: امروز شاهد حضور و فعالیت دولتی مردمی و مکتبی و نیز مجلسی انقلابی هستیم.
؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا زارعی با بیان این مطلب در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار در هیئت سادات الحسینی بشرویه برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور دولتی مردمی و مکتبی و نیز مجلسی انقلابی هستیم که با همکاری هم می‌توانند سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط را تبدیل به بهترین فرصت کنند.
?وی تأکید کرد: در همین مدت کمی که از دولت سیزدهم می‌گذرد زیرساخت‌های بسیار خوبی در حوزه ‌های مختلف ایجاد شده است.
?امام جمعه بشرویه، مردم این شهرستان را بسیار مؤمن و انقلابی و پای کار خواند و اظهار داشت: تقدیم ۱۵۴ شهید و حضور حدود سه هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس و شرکت باشکوه در مناسبت‌های ملی و مذهبی و انتخابات‌ها گواه بر این مطلب است.
?حجت الاسلام زارعی با اشاره به سهم بسزای مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس از بی مهری هایی گفت که طی سال های گذشته به این منطقه شده و گفت: وضعیت نامناسب جاده‌ها و بن‌بست شهرستان بشرویه از پیامدهای این اتفاق است که البته با نگاه دولت و اعتباراتی که تزریق شده، جاده بشرویه به طبس در حال عملیاتی شدن است که باید تسریع شود و به سمت بجستان ادامه پیدا کند، چون فاصله استان‌های جنوبی به مشهد مقدس را ۱۳۰ کیلومتر نزدیکتر می‌کند.
?وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در سطح شهرستان داریم که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف باقی‌مانده و لازم است با توجه دولت و مجلس سریعتر تکمیل شوند، عنوان کرد: با توجه به اینکه قریب به ۹۰ درصد مردم بشرویه دامدار و کشاورز می باشند، امروز به لحاظ معیشتی و اقتصادی با مشکل مواجهند.
?امام جمعه بشرویه با اشاره به وجود ۳۳ معدن در شهرستان بشرویه، متذکر شد: با این وجود جوانان غیور جویای کار بشرویه در معادن دیگر شهرستان و استان‌ها به دور از خانواده دنبال کار می باشند.
?حجت الاسلام زارعی به مشکل مسکن جوانان اشاره کرد و تصریح کرد: این مشکل نتیجه بی‌توجهی به حوزه مسکن تا به امروز است که امیدواریم با نگاه ویژه دولت مرتفع گردد.
?وی از تلاش‌های استاندار خراسان جنوبی و معاونانش در حوزه احداث جاده‌ها قدردانی کرد و گفت: در حوزه مسکن متأسفانه یک دهه عقب‌ماندگی و تعطیلی کامل داشتیم و حتی مسئولان گذشته با عنوان‌های مختلف ساخت مسکن را مسخره می‌کردند در حالی که خودشان در این حوزه هیچ اقدامی انجام ندادند.
?امام جمعه بشرویه بیان کرد: الحمدالله امروز شاهد هستیم که دولت سیزدهم در شهرستان‌ها به ویژه بشرویه زمین برای ساخت مسکن ویلایی واگذار می‌کند.
?حجت الاسلام زارعی در ادامه افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز پس از ۱۱ سال معطلی امروز شاهد هستیم که بیمارستان ۳۲ تختخوابی احداث شده که البته نیاز است به ۱۰۰ تختخوابی ارتقاء یابد.
?وی با بیان اینکه روستای بالای ۲۰ خانوار بدون گاز، آب و برق و خدمات نداریم، عنوان کرد: این خدمات از برکات نظام اسلامی و دولت سیزدهم است که در راستای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند.
?به گفته وی؛ با نگاه دولت، بحث دوبانده شدن مسیرها آغاز شده که درخواست داریم این روند تعطیل نشده و تسریع شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور