مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که روح یک جامعه در پرتو کتاب به تعالی می رسد، عنوان کرد: امروزه کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه موثر عمل کند.

 مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه معاون امور فرهنگی و کارشناس حوزه کتاب این اداره کل صبح سه شنبه ۲۷ آبان ماه ۹۹، از ۳ کتابفروشی فعال در طرح پاییزه کتاب بازدید کردند.

ناصر نبی زاده در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته کتاب، عنوان کرد: دین مبین اسلام برای مطالعه و کتابخوانی ، تحقیق و تفحص جهت کسب علم و تربیت صحیح و همچنین پیشرفت و توسعه اعتبار زیادی قایل شده و همۀ افراد بشر را به خواندن، نوشتن، و در حقیقت به تحصیل علم و دانش تشویق کرده است.

وی با بیان این که کتاب دربردارنده اندیشه ها و تفکرات اندیشه وران و نخبگان ملت ها و امانت دار عقلانیت و خردورزی است، خاطرنشان کرد: مردم فرهنگ دوست و فرهنگ پرور خراسان جنوبی نیز همواره با کتاب انس داشته و قدمت هزار ساله حوزه علمیه و مدرسه نوین شوکتیه گواه بر این مدعا است.

نبی زاده به طرح پاییزه کتاب نیز اشاره کرد و گفت: طرح پاییزه کتاب در راستای حمایت از کتابفروشان و ناشران و ترویج کتابخوانی، برگزار می شود و علاقمندان می توانند در مدت اجرای این طرح ، از تخفیف  ۲۰ درصدی بهره مند شوند.