?”کار سخت روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی، هم پیشتازانه است، هم پیشگیرانه. هم دفاع است، هم تهاجم که باید با اطلاع‌ رسانی هنرمندانه، عقلانیت و عطوفت همراه باشد تا بتواند برای مردم جاذبه ایجاد کند”. آیت الله رئیسی، رئیس جمهور

?تعیین بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم مناسبت های ملی، بیانگر اهمیت و جایگاه این حوزه در تنویر افکار عمومی است، امروزه روابط عمومی که پیشانی خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، با انعکاس بموقع نیازهای مردم، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها همراهی نموده و نقش بسزایی در آگاهی بخشی جامعه و اطلاع رسانی خدمات نظام ایفا می کند.
?پرواضح است که اگر تلاش های جهاد گونه فعالان عرصه روابط عمومی دستگاه های اجرایی نباشد، اقدامات خستگی ناپذیر مدیران در راستای توسعه و تعالی خراسان جنوبی، آن طور که باید و شاید به جامعه معرفی نمی شود و آحاد مردم از برنامه ها و سیاست های دولت مردمی ایران قوی در زمینه محرومیت زدایی از چهره خراسان جنوبی مطلع نمی شوند.
?اینجانب ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران، کارکنان و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و خصوصی در استان خراسان جنوبی، توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد تبارک و تعالی مسئلت دارم.
?امید که بتوانیم دست در دست هم با انتقال مطالبه گری های جامعه و نیز انعکاس خدمات نظام که به همت دولتمردان دولت سیزدهم در حال تحقق است، سرعت قطار توسعه خراسان جنوبی را شتاب ببخشیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور