رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: داوطلبان مجلس با اخلاق مداری و قانون مداری در تحقق چهار مولفه انتخاباتی نقش دارند.

سید محمدرضا طالبی در جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برای انتخابات اسفند ماه مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد: مولفه رقابت از همان زمان پیش ثبت نام و با استقبال پررنگ جامعه نخبگانی استان به خوبی رقم خورد و اینکه نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی احساس تکلیف کرده و به این دوره از انتخابات ورود کرده اند، قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: داوطلبان انتخابات علاوه بر رقابت سالمی که ایجاد خواهند کرد، در تحقق مولفه مشارکت هم نقش بسزایی دارند.

وی متذکر شد: داوطلبان ورود به مجلس با اخلاق مداری و قانون مداری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سهم بسزایی دارند.

طالبی افزود: ما اطمینان داریم مردم همان طور که تاکنون در مشارکت انتخاباتی سهم بسزایی داشته اند، در این دوره هم حضور هوشمندانه و هدفمندی خواهند داشت.

وی گفت: با عملکرد مثبت داوطلبان و احساس مسئولیت و تکلیف مردم نسبت به نظام، انقلاب و حاکمیت بر سرنوشت خود، قطعا شور و نشاط انتخاباتی را شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان از نقش داوطلبان در حفظ امنیت گفت و خاطرنشان کرد: حفظ بخشی از این امنیت به عملکرد شما عزیزان در فرصت های پیش رو گره خورده است.

وی گفت: سلامت انتخابات به عملکرد همه ما در حوزه های در اختیار ارتباط دارد و داوطلبان هم در این زمینه نقش بسزایی دارند.

طالبی تصریح کرد: اهتمام ما در حوزه اجرایی بر این است که انتخابات سالم را در راستای مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی گفت: تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز فراهم شده است و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

در این جلسه رؤسای کمیته های ذیل ستاد انتخابات هم به تشریح بایدها و نبایدهای انتخاباتی پرداختند و به سوالات حاضران پاسخ گفتند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.