پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان
?۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۲ در دفتر سترگ انقلاب اسلامی، صحنه جهاد و هماورد فعالان بخش حمل و نقل کشوراست. روزی که با فرمان بنیانگذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پشتیبانی از خطوط مقدم جبهه و تامین مایحتاج عمومی کشور، به زیبایی و شکوه ثبت شد و زمینه ساز تحول در صنعت حمل و نقل کشور گردید.
?امروزه بخش عظیمی از چرخه اقتصاد به واسطه صنعت حمل و نقل به گردش در می آید و این امرِ مهم، در سایه تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر رانندگان خدوم و متعهدی محقق می شود که بی وقفه برای پیشبرد اهداف صنعت حمل و نقل کشور، گام برداشته و از هیچ خدمتی به همنوعان خویش دریغ نمی نمایند.
?تکمیل پروژه های راهسازی، از اولویت های اصلی ما در استان خراسان جنوبی است و در همین راستا، اعتبارات بخش راه استان تا امروز با رشد بیش از سه برابری نسبت به سال گذشته، از ۶۰ میلیارد تومان به ۱۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است؛ همچنین ۳۰۰ کیلومتر در حوزه راه استان در قالب ۱۴ پروژه آغاز شده که ۶۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار این پروژه‌هاست.
?امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم، گام بلندی برای رفع مشکل زیرساخت های جاده ای و حمل و نقل استان برداشته شود.
?اینجانب این روز را که به عنوان «حمل و نقل و رانندگان» آراسته شده است، به تمامی فعالان این عرصه جهادی، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روز افزون خانواده بزرگ حمل و نقل استان خراسان جنوبی را در افزایش رضایتمندی مردم شریف استان خواستارم.
?محمد صادق معتمدیان