نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، دومین سالگرد شهادت «مرتضی بصیری‌ پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی را در تماس تلفنی با خانواده معظم این پاسدار شهید تبریک و تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز ۲۰ فروردین به مناسبت سالروز شهادت مرتضی بصیری پور، اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، در گفت و گوی تلفنی با پدر بزرگوار این شهید اظهار داشت: بنده دعاگوی شما هستم و خداوند شما و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را حفظ کند که مایه افتخار هستید.

وی افزود: در ایام سالگرد شهادت شهید عزیز مرتضی بصیری پور وظیفه داشتیم که از نزدیک شما را ببینیم اما جریان ویروس کرونا را مراعات کرده و مزاحم شما نمی‌شویم.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: هم عرض تسلیت و هم عرض تبریک داریم و هم در آستانه میلاد مقدس حضرت ولیعصر (عج) هستیم و امیدواریم که با ظهور آن حضرت این دردها و رنج های بشر به پایان برسد.

وی گفت: خواستیم عرض ارادت کنیم لذا عرض سلام و تسلیت و بزرگداشت و تبریک ما را به خانواده و فامیل محترم ابلاغ بفرمایید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: ما دعاگوی شما هستیم و خداوند شما را حفظ کند و بر درجات آن شهید گرامی بیفزاید.

پدر شهید مدافع حرم هم بیان کرد: خداوند شما را حفظ کند، بنده نیز به نوبه  خودم نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) را خدمت حضرتعالی تبریک عرض می‌کنم و ان شاءالله به زودی این بیماری (ویروس کرونا) هرچه سریع‌تر از کشور جمع شود.

وی افزود: سلام ما را خدمت مقام معظم رهبری برسانید و از طرف خانواده‌های شهدا این روز عزیز را به شما تبریک عرض می‌کنم ان شاء الله خداوند متعال شما را حفظ کند و از اینکه به یاد ما بودید تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهید ستوان یکم پاسدار «مرتضی بصیری پور» نخستین شهید مدافع حرم از خراسان جنوبی است که ۲۰ فروردین ۹۷ در حمله تروریست‌ها در سوریه به شهادت رسید.