#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: شماره حساب استانی رزمایش بزرگ و سراسری کمک های مومنانه در استان خراسان جنوبی اعلام شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و استان و پیامدهای منفی به وجود آمده و آسیب وارد شده به معیشت برخی خانوارهای کم درآمد و بی بضاعت از برگزاری رزمایش سراسری کمک‌های مومنانه خبر داد.

او با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت گفت: رزمایش بزرگ و سراسری کمک های مومنانه کار بسیار خوب و مبارکی بود که در روز نیمه شعبان توسط مقام معظم رهبری در جهت کمک به معیشت افراد آسیب دیده از ویروس کرونا بیان شد.

هنری درباره نحوه گردآوری و توزیع کمکهای مردمی در این رزمایش سراسری گفت: به منظور تحقق تدابیر فرامین فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی و پیرو ابلاغ دستورالعمل رزمایش بزرگ و سراسری کمک‌های مومنانه، هم استانی های عزیز در خراسان جنوبی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب:۴۲۱۳-۴۳-۵۵۵۵۵۵۵-۱۳ و شماره کارت :۶۲۷۳-۸۱۱۱-۴۹۱۲-۳۶۴۵ شماره شبا:
ir۳۷۰۶۳۰۴۲۱۳۰۴۳۰۵۵۵۵۵۵۵۰۱۳ بانک انصار به نام کمک های مردمی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی واریز کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: کمک هایی که به صورت کالا باشد در همان محله به افراد نیازمند تحویل خواهد شد و کمک‌های نقدی جمع آوری شده در هر منطقه در همان منطقه جغرافیایی توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱ میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان با کمک خیرین در بین نیازمندان توزیع شده است.