#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: با همفکری‌های صورت گرفته، مقرر شده است امسال در حوزه اطلاع‌رسانی پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر، پررنگ‌تر از سال‌های گذشته عمل شود و در این زمینه باید از ظرفیت خبرگزاری‌ها نیز بهره ببریم.

محمود مقامی روز چهارشنبه در نشست کمیته تخصصی دستگاه‌های اجرایی ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: اخبار و محتواهای تولیدی ویژه ایام الله دهه فجر با #طلوع ۴۳ نوید ایران قوی، منتشر می‌شود.

وی گفت: هدف از این اقدام، یکپارچه‌سازی اخبار و اطلاعاتی است که از حوزه‌های مختلف در روزهای دهه فجر تولید و منتشر می‌شود.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی که مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است نیز نهایت بهره را ببریم.

وی با تاکید بر تکلیف دستگاه‌های اجرایی مبنی بر فضاسازی محیطی و حمایت از  مساجد محلات مجاور گفت: تقویم و برنامه زمان‌بندی میز خدمت مدیران هرچه سریعتر اعلام تا در سطح وسیع اطلاع‌رسانی شود.

مقامی افزود: اگر در زمینه نگاه به ایران از منظر ریاست جمهوری، بیانیه گام دوم انقلاب، دولت و فجر انقلاب اسلامی در ادارات یادداشتی موجود است، با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزنامه‌ها و کانال‌های خبری چاپ شود.

وی گفت: باید در بنرها علاوه بر اطلاع‌رسانی درخصوص پروژه‌های عمرانی، مجموعه‌ای از اقدامات بصیرتی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه معظم له به فجر ۴۳، شروع  به‌کار دولت و سخنان رییس جمهور نیز مدنظر باشد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در تولید محتوا باید نگاه بصیرتی حکمفرما باشد و از کلیدواژه‌هایی نظیر مبارزه با فساد، عدالت، نیروی جوان پیشران کشور، تولید، نگاه به آینده، نوع نگاه دولت به مردم و بالعکس بهره‌برداری شود.

وی افزود: با برپایی جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی، کار تبیینی ما در حوزه دستگاه‌های اجرایی و ادارات آغاز می‌شود.

مقامی گفت: لازم است براساس شرایط هر حوزه و با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست بصیرتی ویژه‌ای نیز با حضور همکاران و خانواده‌های آنان برگزار شود لذا مجموعه پایگاه بسیج و شورای اقامه نماز ادارات، زمانی را مشخص کنند تا این گردهمایی پیش از دهه فجر برگزار شود و سرآغاز جلسات بصیرتی ما در این ایام خجسته نیز باشد.