فرماندارنهبندان در جلسه ستادگلخانه های شهرستان :
استفاده بهینه از منابع آبی از ضروریات امروز است و کشت گلخانه ای یکی از روشهای بهینه در این خصوص است .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه گلخانه ها ی شهرستان به ریاست بیکی فرماندار نهبندان و با حضور اکبری مدیر شرکت شهرکهای جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و اعضای شرکت کننده در جلسه در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
بیکی فرماندار نهبندان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار نمود: استفاده بهینه از منابع آبی از ضروریات امروز است و کشت گلخانه ای یکی از روشهای بهینه در این خصوص است
وی اشاره کرد که اقدامات مناسبی در جهت ساماندهی منابع آبی ائم از روشهای سازه های آبی ،روشهای نوین آبی و و یکپارچه‌سازی اراضی صورت گرفته است.
نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: یکی از روشهایی که نماد بیرونی و استفاده اقتصادی دارد استفاده از بحث گلخانه ها می باشد که می توانید با همکاری همه دستگاه‌های متولی و همه افراد اقدامات مناسبی در جهت توسعه شهرستان انجام گیرد .
بیکی تصریح کرد: با وجود گلخانه‌ها در شهرستان انشا الله که بتوانیم از همه ظرفیت های موجود و کلیه ۶۰ هکتاری راکه داریم وقرار است در این جهت استفاده گردد با توجه به جانمایی های لازم حداکثر بهینه لازم راداشته باشیم .
فرماندار در پایان گفت : براساس ابلاغ استاندار محترم در راستای اجرای تفاهم نامه احداث ۱۰۰۰ هکتار گلخانه در استان ، می بایست نهایت همکاری و دقت در اجرای سهم شهرستان به میزان ۶۰ هکتار از سوی کلیه دستگاهها معمول گردد