استاندار خراسان جنوبی گفت: در اداره استان از همه توان و ظرفیت‌های موجود به دور از نگاه سیاسی، حزبی و قبیله‌ای استفاده می‌کنیم.

حمید ملانوری روز شنبه در نشست معارفه مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید در اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت طوری عمل کنند که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد چرا که بدون تردید رضایت مردم، خشنودی خداوند را به همراه دارد.

وی به گذشت ۱۰۰ روز از زمان حضورش در استان اشاره کرد و افزود: ما مجری سیاست‌های دولت و اجرای قانون هستیم و باید در راستای منافع نظام و مردم حرکت کنیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم و منطقه را مستحق خدمت می‌دانم و اگر کار ما از روی اخلاص انجام شود، خداوند به آن برکت می‌دهد.

وی به ابلاغ‌های صادره در دوران مدیریتی خود در استان اشاره کرد و گفت: در انتصابات حداقلی صورت گرفته، سعی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود استان بوده است اما درخصوص انتصاب مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با توجه به فرصت کم تا انتخابات و لزوم ارتباط مداوم با ستاد انتخابات کشور، دکتر قهرمانی که فرزند بزرگوار شهید نیز هستند، به این سمت منصوب شدند.

ملانوری از لزوم ارائه راهکارهای لازم توسط مشاوران گفت و افزود: در حوزه استاندار، مشاوران باید با توجه به برنامه‌های موجود به ارائه نظرات مشورتی اقدام کنند.

وی گفت: در این راستا، شورای مشورتی بانوان را راه‌اندازی کردیم تا نیازهای جامعه بانوان که نصف جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، به درستی منتقل و پیگیری شود.

وی به وظایف مشاور استاندار اشاره و خاطرنشان کرد: مشاور باید بتواند در کنار وظیفه مشاوره‌ای، برنامه‌ریزی، اجرا و پیگیری موصوبات سفرهای شهرستانی و رصد مطالبات مردمی در رسانه‌ها شامل صدا و سیما، روزنامه‌های محلی، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی را تا حصول نتیجه، پیگیری کرده و نتیجه آن را به مردم منعکس کند.

در پایان این نشست، مسعود قلی‌زاده به عنوان مشاور استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

وی که قبل از این معاون فرماندار خوسف بود، با حکم حمید ملانوری به عنوان مشاور استاندار معرفی شد.

مسعود قلی‌زاده کارشناس ارشد حقوق، عناوین معاون فرماندار خوسف، کارشناس مسئول امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی، دبیر هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استانداری و شهرداری‌های استان، عضو مرجع رفع اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان، عضو شورای حل اختلاف قوه قضاییه و مدرس دانشگاه را در سوابق اجرایی خود دارد.