?استاندار خراسان جنوبی بر همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی برای توسعه زیرساخت های شهری در ماژان تأکید کرد.
معتمدیان که به منظور بازدید از وضعیت شهر تازه تأسیس ماژان به این منطقه رفته بود، در بدو ورود به بررسی میدانی شرایط و امکانات موجود پرداخت.
?وی سپس در جلسه ای تخصصی با حضور فرماندار خوسف، بخشدار ماژان و جمعی از مدیران شهرستان ، بر رفع کاستی ها و ارتقاء امکانات موجود تأکید نمود.
?تکمیل روشنایی معابر سطح شهر ماژان و به ویژه آیلند ورودی شهر از جمله مصوبات این جلسه بود که به شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شد.
?احداث پارک برابر طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز توسعه فضای سبز شهری و تأکید بر کاشت گونه های گیاهی متنوع و متناسب با اقلیم منطقه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
?تخصیص سهمیه ویژه از پروژه مسکن شهری نیز در ردیف مصوبات این جلسه بود که با قید دو شرط به تصویب رسید، یکی این که در واگذاری واحدها به افراد متقاضی کارشناسی های لازم صورت گیرد تا این ظرفیت به مهاجرت از روستاها نینجامد و افرادی که واحدها را تحویل می گیرند شرط سکونت در شهر را داشته باشند.
?اختصاص سهمیه ویژه سیمان به این منظور که پس از تأسیس شهرداری در پروژه های شهری استفاده شود و نیز تسریع در روند اجرای زیرساخت های آب و برق و گاز در شهرک جدید ماژان توسط دستگاه های خدمات رسان، بهسازی و جدول گذاری معابر و… از جمله مصوبات این جلسه بود.
?تکمیل راه ارتباطی عیلکی به روبیات نیز که می تواند به توسعه صنعت گردشگری منطقه کمک کند و مسیر دسترسی مرکز بخش به مرکز استان را کوتاه تر نماید و همچنین تکمیل جاده مزار شاه سلیمان علی نیز در شمار مصوبات این جلسه بود که اعتبار ویژه گرفت.
?شایان ذکر است؛ خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی، حلاج مقدم مدیرکل دفتر امور شهری و امور شوراهای استانداری، یوسفی مدیر کل حوزه استاندار و جمعی از مدیران کل استان نیز در این جلسه حضور داشتند.