رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از وقوع بیش از ۸۶ فقره تصادف در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهرستان بیرجند از ابتدای امسال و مجروح شدن ۴۵ نفر در این تصادفات خبر داد.

#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

به گزارش خبرنگار خبر و هنر  سرهنگ علیرضا عباسی امروز در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۸۶ فقره تصادف در این بلوار به وقوع پیوسته که اکثر آنها شدید و منجر به خروج از راه یا واژگونی بوده است و متاسفانه ۴۵ نفر در این حوادث مجروح شده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبیتصریح کرد: مسیر تفرجگاه هایی مثل بند امیرشاه و بند دره از این بلوار بوده و از طرفی عریض بودن و نبود ایمنی کافی در این معبر باعث شده، شاهد تصادفات زیادی در این بلوار باشیم.

وی افزود: کمبود تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک، مشکلات هندسی و ایمنی پائین این معبر و از طرفی سرعت بالای وسایل نقلیه را عامل موثر در وقوع تصادفات این بلوار بوده است و از شورای ترافیک و دستگاه های مسئول در خواست می شود برای ارتقاء ایمنی این معبر تصمیمات کاربردی و جدی اتخاذ شود.

سرهنگ عباسی با بیان این که افزایش ۱۳۰ درصدی تصادفات منجربه جرح ماه جاری در مرکز استان عامل نگران کننده در استان است، تصریح کرد: نقش خانواده ها را در کاهش تصادفات، کنترل و نظارت بر جوانان و نوجوانان غیرقابل انکار دانست و از والدین خواست چنانچه موتورسیکلت و خودرو در اختیار فرزندان خود قرار می دهند حتما به صورت مستمر بر رفتارهای ترافیکی آن ها نظارت داشته باشند