فرماندار شهرستان نهبندان در جلسه کمیته راهبری مسکن محرومین شهرستان نهبندان مطرح کرد :با نگاه‌های پیشگیرانه از وقوع حوادث ناگوار و در جهت اجرای قانون اساسی، احداث مسکن محرومین بصورت ایمن و مناسب از اولویت‌های کاری شهرستان و دستگاه‌های اجرایی است.
جلسه کمیته راهبری مسکن محرومین در شهرستان نهبندان به ریاست بیکی فرماندار شهرستان نهبندان و با حضور سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای کمیته در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
در این جلسه بیکی فرماندار شهرستان نهبندان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری پایانی صفر؛ اظهار نمود طرح مسکن محرومین که در استان خراسان جنوبی با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز گردیده است. امروزه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه احداث و پیگیری مسکن شاهد وضعیت نسبتاً مناسبی در این حوزه هستیم.
? وی اشاره کرد : با توجه به این که ۵ هزار واحد از طرف نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۵ هزار واحد آن را بنیاد مسکن متعهد شده است؛ شاید این برای اولین بار در استان اتفاق افتاده که مبالغی را به صورت ویژه به عنوان بلا عوض در اختیار مردم و متقاضیان قرار گرفته شده است سهمیه مناسب نیز در این طرح در شهرستان ایوان پیگیری و منظور گردیده است.
? نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: با نگاه های پیشگیرانه از وقوع حوادث ناگوار و در جهت اجرای قانون اساسی، احداث مسکن محرومین به صورت ایمن و مناسب از اولویت‌های کاری شهرستان و دستگاه‌های اجرایی است.
? فرماندار نهبندان تصریح کرد :علیرغم همه مشکلات و دغدغه هایی که داشته ایم‌ الحمد الله همکاری خوبی بین دستگاه متولی شهرستان انجام شده است و ادامه داد که از همه مدیران خواسته می‌شود که در این خصوص بدون هیچ چشم داشتی در حوزه ساخت مسکن محرومین کوتاهی نکنند و این پذیرفتنی نیست و با همه مدیران کم کار برخورد قانونی مناسب انجام خواهد گرفت.