رئیس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی گفت: نقش اصحاب رسانه در جریانات اجتماعی و خلق حماسه‌های ملی و سیاسی، نقش بی دلیلی است که در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر، برنامه‌ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اطلاع رسانی و به نیکی، حق مطلب را ادا کردند.

سجاد رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه برای خلق این حضور، پیامی صادر کرد.

، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام زینُ العابدینَ(ع) : أشکَرُکُم للّه ِِ أشکَرُکُم للناسِ. سپاسگزارترین شما از خدا ، سپاسگزارترین شما از مردم است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار شد و یک خلق حماسه دیگر در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط شد.

به یقین بخش قابل توجهی از مشارکت گسترده و عمومی  عمومی در انتخابات اخیر ، مرهون تلاش فعالان عرصه خبر، مطبوعات، رسانه‌های مختلف و تلاشگرانی است که آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تحمل مشکلات و نامهربانی های فراوان مشارکت جامعه را در جریانات سیاسی و مردم سالاری دینی  را عینیت بخشیده و ضمن حفظ حرمت قلم، واقع نگاری، تولید و انتشار اطلاعات صحیح را از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نقش اصحاب رسانه در جریانات اجتماعی و خلق حماسه‌های ملی و سیاسی، نقش بی دلیلی است که در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر، برنامه‌ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اطلاع رسانی و به نیکی، حق مطلب را ادا کردند.

به درستی می‌دانم، توصیف محنت و رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، لکن به پاس تلاش تلاش های صادقانه و کوشش بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه ی خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط اطلاعات مربوط به انتخابات ۱۴۰۰ را می‌ستایم و بر خود فرض می دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها روزنامه‌های، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.

از آنجایی که به دلیل محدودیت‌های کرونایی سعادت بهره مندی از زیارت همه خبرنگاران محترم فراهم نیست، امیدوارم در ادامه مسیر در فرصت‌ها و شرایط بهتر همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم.

سعادت و موفقیت شما را، در سایه  الطاف ایزد منان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم.