فرماندار شهرستان خوسف که در نشست صمیمی با جمعی از مطالبه گران شهرستان سخن می گفت، با بیان این مطلب، افزود: امروز انقلاب اسلامی در عمق جان مردم ریشه دوانده و دروغ پراکنی ها و جوسازی ها نمی تواند خدشه ای به نظام مقدس اسلامی وارد نماید.
محمدعلی ایمانی ، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت انقلابی محقق شد که ریشه در سالیان متمادی داشته و امروز برغم همه دشمنی ها ، تهدیدات و جوسازی هایی که علیه این نظام مقدس صورت می گیرد توانسته ثابت قدم در مقابل همه این دشمنی ها ایستادگی کرده و پیروزمندانه به جلو حرکت کند.
مقام عالی دولت در شهرستان خوسف، با بیان اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی است، ادامه داد: در عین حال ، تغییر و تحولات آن محدود به فرهنگ نشد بلکه همه ی عرصه های اقتصادی، سیاسی، آموزش و پرورش، خانواده و همه ابعاد و جوانب زندگی اجتماعی را در برگرفت.
ایمانی ، با اشاره به تفاوت‌ نظام فرهنگی ما با سایر نظام های فرهنگی در دنیا ، تصریح کرد: اصل و اساس این تفاوت در مهمترین باور و اعتقاد و ارزش معنایی یعنی توحید بوده و به برکت این آرمان اجتماعی یعنی توحید است که بقیه ارزش ها و اعتقادات معنا پیدا می کند.
فرماندار شهرستان خوسف، در ادامه با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خاطر نشان ساخت: اگر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت قطعاً از این دستاوردهای بزرگ و خیره کننده در عرصه ها و زمینه های مختلف نیز خبری نبود.
ایمانی، جنگ امروز را به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جنگ روایت ها دانست و ادامه داد: اکنون با وجود جنگ روایت ها و سلطه فضای مجازی بر اندیشه و افکار عمومی با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای غرب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اقتدار سیاسی در داخل و خارج برخوردار بوده و با صلابت به مسیر پیشرفت و توسعه ادامه می دهد.
وی به پیشینه غنی فرهنگی شهرستان خوسف اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شهرستان خوسف از فرهنگ غنی مبتنی بر آموزه های دینی، نیروهای انسانی مستعد و جاذبه های فرهنگی که حکم چاه نفت را دارا می باشند برخوردار است ، ولی در عین حال از محرومیت های شدید اقتصادی نیز رنج می برد.
*اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی در شهرستان خوسف بود.
مقام عالی دولت در شهرستان خوسف، افزود: از ابتدای ورود به شهرستان خوسف به عنوان خادم مردم شریف و نجیب ، برنامه‌هایی مد نظر قرار گرفت که مهمترین آن ها اتمام بیش از هفتاد پروژه نیمه تمام عمرانی در حوزه های مختلف در شهرستان بود.
ایمانی، به پروژه بیمارستان در حال احداث خوسف، استخر سرپوشیده، آسفالت و زیرسازی روستاهای شهرستان اشاره کرد و افزود: راه اندازی بیمارستان خوسف نیاز مبرم مردم منطقه است ، این در حالیست که قرار گرفتن در کرویدر ترانزیتی و مسیر ارتباطی بر اهمیت راه اندازی آن می افزاید که امیدوارم هر چه سریعتر تکمیل،تجهیز و راه اندازی شود.
وی با اشاره به انعکاس مشکلات بیمارستان به استاندار محترم خراسان جنوبی ، افزود: با اعلام آمادگی ایشان از بیمارستان و سایر پروژه های نیمه تمام بازدید به عمل آمده و بحث به طور جد دنبال شد تا علاوه بر تکمیل این ساختمان، تجهیز امکانات پزشکی و توسعه زمین بیمارستان در برنامه های آتی شهرستان قرار گیرد.
ایمانی، دومین اولویت شهرستان را آب شرب دانست و گفت: با وجود کم آبی ها و افت فشار، وضعیت آب شرب نسبت به هر سال از وضعیت بهتری برخوردار بوده است.
وی پیگیری وضعیت جاده های روستایی را از دیگر اولویت های کاری خود اعلام کرد و ادامه داد: بحث ارتباطات و خط تلفن ثابت، تلفن همراه و افزایش نفوذ پوشش دیجیتال تلویزیون نیز به طور جد در حال پیگیری است و توفیقات بسیار خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.
مقام عالی دولت در شهرستان، اعتبار سال ۱۴۰۰ شهرستان را ۳۱ میلیارد تومان با تخصیص ۲۰ درصدی و با اوراق و اسناد خزانه اعلام کرد و تصریح کرد : اعتبارات سال ۱۴۰۱ به ۴۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده ، این در حالیست که در سفر استاندار محترم به شهرستان بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
ایمانی، رفع مشکلات شهرک صنعتی شهید رحمانی را اولویت دیگر شهرستان دانست و ادامه داد: این شهرک صنعتی فاقد زیر ساخت و نیازمند زیرساخت های مهمی همچون برق، آب و گاز بود که با پیگیری های زیادی که در این رابطه به انجام رسیده بخشی از آنها مرتفع شده و رسیدگی به سایر موارد در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان خوسف ، با اشاره به حضور و مشارکت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در پروژه های عمرانی شهرستان، از عملیاتی شدن پروژه های این نهادهای انقلابی از هفته آینده در شهرستان خبر داد و گفت: پیگیر جذب سرمایه

گذار برای کارخانه چدن و شروع به کار مجدد این کارخانه نیز هستیم.
ایمانی ، با بیان اینکه مجوز ک

ارخانه تولیدکنسانتره مس در جوار معدن طلای شادان نیز با پیگیری های انجام شده صادر شده است، گفت: پیش بینی می‌شود برای این کارخانه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شود که در صورت بهره برداری از آن زمینه اشتغال زایی مستقیم برای ۹۰۰ نفر نیز ایجاد خواهد شد.
* مدیریت جهادی ساعت، شبانه روز و دستورالعمل نمی شناسد.
فرماندار شهرستان خوسف ، با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی ساعت، شبانه روز و دستورالعمل نمی شناسد، افزود: کار جهادی کاری است که انقلاب را به ثمر برساند همانگونه که دولت سیزدهم با رویکرد مدیریت جهادی روی کار آمده و تاکنون به توفیقات بسیار خوبی نیز دست یافته است.
ایمانی ، خاطر نشان ساخت: مطالبه گری از جمله آرمان های مهم جمهوری اسلامی و حق مسلم آحاد مردم ایران اسلامی است و همه مسئولان باید خود را مکلف به پاسخگویی به مردم شریف و عزیز بدانند.
وی در پایان با اشاره به تفاوت مطالبه گری و اغتشاش ، اظهار داشت: مطالبه گری و درخواست به حق خواسته ها باید به نحوی به سمع مسئولین برسد که فرصت هرگونه سوء استفاده از معاندین نظام و انقلاب گرفته شده و نتوانند از فضای ایجاد شده در جهت نیل به اهداف پلید خود استفاده کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور