جلسه هم افزایی طرح های فرهنگی، هنری جوانی جمعیت و خانواده با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین برگزار گردید.
 فرخنده در ابتدای این جلسه با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از مهمترین مسائل نظام که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم ومجلس شورای اسلامی هست مسئله جوانی جمعیت و فرزندآوری می باشد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز برنامه ریزی های مقتضی صورت گرفته است.
وی افزود: کارگاه توانمندسازی حلقه های میانی در راستای سیاست های ابلاغی جوانی جمعیت یکی از برنامه های پیش بینی شده است.
فرخنده در ادامه از برگزاری جشنواره هنری با موضوع جوانی جمعیت خبر داد و در این خصوص گفت: این جشنواره موجب خلق آثار هنری به روز توسط هنرمندان عزیز استان خواهد شد و قطعا این آثار در فرهنگ سازی این حوزه مهم تاثیر گذار خواهد بود.
وی ادامه داد: در فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت باید توجه به ظرفیت رسانه‌های استان، تولید رادیو تئاتر و ویژه برنامه در صداوسیما استان، ظرفیت تریبون های نماز جمعه، منابر مساجد و تبلیغات محیطی مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در پایان جلسه خواستار این شد که دستگاه های متولی این حوزه باید به صورت هماهنگ و با هم افزایی اقدام به اجرای برنامه های پیامد محور نماین

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور