مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از جذب ۱۵۵ حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین خراسان جنوبی در پویش «به عشق علی(ع)» در دهه امامت و ولایت خبر داد.

 محمد عرب با بیان این که پویش «به عشق علی(ع)» در دهه امامت و ولایت با هدف اکرام ایتام و محسنین و ترویج سنت حسنه احسان در استان برگزار شد: در ۱۲ پایگاه ایجاد شده این پویش ۱۵۵ حامی جدید ثبت نام کردند که قرار است حمایت ۸۲۳ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده بگیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۶ هزار و ۱۲۶ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت های مادی و معنوی دارند، یادآور شد: ۹ هزار و ۹۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان جنوبی هستند می باشد که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۴ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۶۳۶ فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از همراهی کمک‌های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین، گفت: از ابتدای امسال ۴ هزار و ۹۱۰ حامی، حمایت از ۱۷ هزار و ۵۹۴ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفتند.

عرب یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور