#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی و خدمت مختلف در قالب هشتمین مرحله نهضت خدمت مومنانه در خراسان جنوبی به نیازمندان و اقشار کم‌برخوردار ارائه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی روز پنجشنبه در آیین رزمایش نهضت خدمت مومنانه در بیرجند گفت: هشتمین مرحله نهضت کمک‌های مومنانه از ۱۸ دی ماه آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار رضا هزاری اظهار داشت: در قالب هشتمین مرحله نهضت خدمت مومنانه و به برکت دهه فجر بیش از ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی و خدمت مومنانه در قالب‌های مختلف از جمله لوازم‌التحریر، بسته‌های غذایی و بهداشتی به همت بسیج، نهادها و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های حمایتی، خدمت مومنانه نیز در قالب‌های مختلف از جمله توزیع جهیزیه، مرمت و بازسازی خانه‌های محرومان و آزادسازی زندانیان به همت بسیج، خیرین و دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی گفت: از مجموع ۳۰ هزار بسته خدمت مومنانه که دهه فجر امسال در این استان توزیع شده، ۱۱ هزار بسته به همت مجموعه بسیج و سپاه فراهم شده است.

وی اظهار داشت: امسال مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی کمک‌های قابل توجهی در ارتباط با نهضت کمک‌های مومنانه به محرومان و خانواده‌های کم‌برخوردار داشتند که با توجه به مشکلات اقصادی موجود در جامعه باید این راه را با قوت ادامه دهیم.

سرهنگ هزاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۱۶ میلیارد تومان کمک مومنانه توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی، خیرین، نیروهای نظامی و انتظامی و مجموعه بسیج جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.