?آینه دار مدیرکل صداو سیمای خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز صداو سیما، انقلابیگری و گفتمان مطالبه گری را رسالت حقیقی رسانه ملی برشمرد.
✳️ متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
? درست بیست وپنج سال پیش در چنین روزی صداسیما میزبان مهمانی بود، که بازدیدی ۱۳ ساعته داشت.ایشان مقام معظم رهبری بودند که در نهم مرداد ۱۳۷۵ از صداسیما بازدید کردند.
? در این بازدید از بخش های مختلف رسانه ملی، ایشان درخصوص اراده برای اصلاح و تکمیل صداسیما صحبت کردند و احساس امیدآوری کردند که این اصلاح ادامه یابد.
? اگر چه ۲۵سال از این بازدید میگذرد اما رهنمود های ایشان از آن زمان تاکنون در سخنرانی هایشان و در احکامی روسای سازمان صداسیما شفاف و روشن در دسترس است.
?رسالت حقیقی رسانه ملی با چارچوب مشخص انقلابیگری و گفتمانی که مقام معظم رهبری نسبت به رسانه ملی به کار میبرند مسیر آینده را مشخص کرده است.
?این سالروز میتواند بهانه ای باشد تا صداسیما هر لحظه خود را با قبل مقایسه کند و نسبت به رشد و توسعه خود و نزدیکی به مردم عزیز گام بردارد.
?رسالتی که در مراکز استانها برای صداسیمای استانی وجود دارد همان چارچوب گفتمانی با نگاهی فرهنگی تر نسبت به منطقه و گستره پوشش است.