#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم، تبیین دستاوردهای نظام و ایجاد امید آفرینی در جامعه است.
ناصر ناصری با بیان این مطلب در جلسه دیدار عضو شورای اطلاع رسانی دولت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، اظهار داشت: در آستانه هفته دولت هستیم و فرصت مناسبی است که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خدمت دولت و نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آرامش و امیدواری در جامعه ایجاد شود.
?وی متذکر شد: مردم باید بدانند که مسئولان و خدمتگذاران آنان در پی حل مشکلات جامعه هستند.
?معاون استاندار خاطرنشان کرد: با حضور عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت، نشست‌هایی درخصوص حوزه اطلاع ‌رسانی در استان برگزار خواهد شد تا مدیران در مورد فضای مجازی و فضای اطلاع‌رسانی توجیه و مطلع شوند.
?ناصری افزود: برای استفاده از فرصت حضور آقای خلجی، سه کارگاه آموزشی در قالب جلسه تبیینی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، جلسه ویژه روحانیون و مبلغین بیرجند و جلسه آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان پیش‌بینی شده و برگزار خواهد شد.
?عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت هم در این دیدار گفت: در آستانه هفته دولت به استان آمدیم تا جلساتی با مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه های اجرایی استان داشته باشیم.
?سپهر خلجی با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در این فرصت کوتاه، حق مطلب را ادا کنیم و این جلسات مایه خیر و برکت باشد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور