#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?استاندار خراسان جنوبی بر زمینه سازی برای ایجاد فرصت های اشتغال جدید و حفظ شرایط موجود تأکید کرد.
قناعت با تأکید بر این مطلب در جلسه دیدار مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی زرمس کانسار کیمیا که در دفتر تهران برگزار شد، خاطر نشان کرد: ما باید ضمن زمینه سازی برای رقم خوردن فرصت های شغلی جدید، بر حفظ اشتغال ایجاد توسط هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در استان همت ورزیم.
?وی معادن را مهمترین فرصت اشتغالزایی در استان عنوان کرد و تصریح نمود: با تعامل و هم افزایی دستگاه ها باید از این فرصت بی نظیر به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
?استاندار ادامه داد: در این راستا جلب و جذب سرمایه گذاران بزرگ و هلدینگ های اقتصادی باید به طور ویژه در استان دنبال شود.
?قناعت گفت: ورود هلدینگ های اقتصادی بزرگ به موضوع بهره برداری از ذخایر معادن و سرمایه‌گذاری در این زمینه، اشتغال و تولید را در استان رونق می بخشد.
?وی با تأکید بر این که همه مدیران دستگاه‌های متولی در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری بایستی برای تسریع در روند کار سرمایه گذاران وقت بگذارند، متذکر شد: هیچ کس اجازه ندارد بی جهت در کار سرمایه گذاران وقفه ایجاد نماید.
?استاندار با اشاره به وضعیت فعالیت شرکت معدنی و صنعتی زرمس کانسار کیمیا در بشرویه، بر تسریع در روند تأمین برق مجموعه تولید، خردایش و فرآوری معدن سرب و روی این شهرستان تأکید نمود.

?قناعت به معادن غنی سرب و رویی اشاره کرد که در شهرستان های طبس و بشرویه وجود دارند و در ادامه بخشی از استان همجوار را نیز دربرمی گیرند، ایجاد پست برق برای ناحیه صنعتی سرب و روی را ضروری خواند و از ورود سرمایه گذار بخش خصوصی برای تحقق این مهم خبر داد.
?به گفته وی؛ ضمن تسریع در روند اجرای شبکه انتقال برق این مجموعه، زمین مورد نیاز برای ایجاد ناحیه صنعتی سرب و روی توسط شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری تأمین گردد.
?وی اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان سال عملیات اجرایی فرآوری معادن سرب و روی در شهرستان بشرویه آغاز شود .
?شایان ذکر است؛ مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری نیز در این نشست حضور داشت.