فرمانده انتظامی استان در جلسه تکریم از کارکنان وظیفه به مناسبت روز سرباز گفت:سرباز زینت کشور و امانت نیروهای مسلح است .

 

?سردار”مجید شجاع “در جمع سربازان فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت:سربازان با تحمل سختی ها و ناملایمات دوران ضرورت سربازی و دوری کشیدن از خانواده با شرایط جدیدی روبرو می شوند که این شرایط آن هارا برای زندگی مستقل و ورود موفق به جامعه آماده می کند .

 

?وی با اشاره به این که سربازان بخش مهمی از حلقه تأمین امنیت ایران اسلامی هستند افزود:سرباز امانت نیروهای مسلح است و برای مدتی که در اختیار نیروهای مسلح هستند برای آن ها برنامه ریزی لازم در خصوص فراگیری اصول و فنون نظامی و اجتماعی انجام می شود .

 

?فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که ۹۰ درصد از پسران ایران اسلامی خدمت دوره ضرورت سربازی را تجربه می کنند؛گفت:سربازان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون رشادت کرده اند و با نثار خون خود در راه میهن اسلامی شجاعانه جانفشانی می کنند و به شهادت می رسند .

 

?سردار شجاع ادامه داد :سربازان که قشر جوان جامعه هستند به عنوان ظرفیت بالقوه جامعه به دنبال کشف و شکوفایی هستند که دوران ضرورت خدمت سربازی زمینه را برای این امر مهم برای آنان فراهم می کند .

 

?وی از برنامه های متنوع فرماندهی انتظامی استان برای کارکنان وظیفه گفت و تصریح کرد:از ابتدای سال جاری در چند نوبت جلسات تکریم از کارکنان وظیفه در قالب جشنواره حضرت علی اکبر(ع)و جوان سرباز برگزار شده است که تأثیر بسزایی در خوشایند سازی محیط خدمت برای کارکنان وظیفه داشته است .

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله