مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۵۰۰ هزار بسته غذای گرم در اجرای طرح بخشش ایرانیان و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

رضا سلم‌آبادی  افزود: این طرح از روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه در استان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد :طرح اطعام مهدوی در ۱۲ مرکز نیکوکاری منتخب استان اجرایی و هر مرکز حداقل ۳۱۳ غذای گرم را به صورت شبانه بین جامعه هدف توزیع خواهد کرد.

سلم آبادی گفت: خیران می‌تواند از طریق تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ نزد بانک ملی و اپلیکیشن‌های مربوطه در کانال‌های ثنا، سکه، بله و بام اقدام به امر خیرخواهانه کنند.

وی اظهار داشت: هماهنگی و پرهیز از موازی‌کاری، فراهم کردن زمینه مشارکت موسسات خیریه و بهره‌گیری از ظرفیت آنها، افزایش تعاملات و هم‌افزایی و سوق دادن فطریه و کفاره به امور محرومان و تبلیغات در فضای مجازی و کانال‌های شهرستان‌ها به منظور جمع‌آوری فطریه و کفاره از مهمترین موارد مورد پیگیری در این طرح خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل با ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران به جهت تمرکز دستگاه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان به نفع نیازمندان واقعی و پرهیز از اسراف و ابلاغ این موضوع از طریق وزارت کشور به دستگاه‌های متبوع از سایر موارد قابل پیگیری در این طرح خواهد شد.

۶۰ مرکز نیکوکاری خراسان جنوبی در فعالیت‌های ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند کرد