نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت بسیجی «سید علی رضوی» را به خانواده وی و مردم استان تبریک و تسلیت گفت.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: خبر شهادت غم‌انگیز بسیجی عزیز سید علی رضوی که در جریان رزمایش آمادگی نیروهای مسلح به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

در  ادامه این پیام نوشته شده است: درود خدا بر آن بسیجی عزیز که مسیر زندگی خویش را در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و مردم قرار داد و در این راه نورانی و الهی، جان مطهر خویش را تقدیم کرد.

این پیام می‌افزاید: اینجانب شهادت این جوان مومن و انقلابی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی بویژه خانواده محترم آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این شهید گرامی علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان بزرگوارشان از درگاه ایزد منان صبر و اجر مسألت دارم.

«سید علی رضوی» در ماموریت آموزشی یگان رزم تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی حین انجام رزمایش به شهادت رسید، پیکر این بسیجی شهید ۲۴ آذر ماه جاری (یکشنبه) ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در هیات ابوالفضلی بیرجند (مصلی) برگزار می‌شود، تشییع می‌شود.