#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ هزار بازرسی در استان انجام شد و بیش از ۳۰۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶۱ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی جعفری روز شنبه در مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی با رمز یا امام رضا (ع) به مناسبت هفته جهاد کشاورزی افزود: جهاد کشاورزی با تمام ظرفیت بازرسی و نظارت‌ها را در سطح بازار انجام می‌دهد و این اطمینان خاطر را به هم استانی‌ها می‌دهیم که آرامش بر بازار حاکم شود.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم تا خودشان بازرس باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ به ما اطلاع دهند تا برخورد قاطع با متخلفان صورت بگیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن ۱۶۰ بازرس در استان عنوان کرد: از این تعداد ۴۳ بازرس کارت‌دار در مرکز استان در قالب گروه‌های ۲ نفره (بیش از ۲۰ گروه) به صورت منظم کار نظارت و بازرسی از بازار را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: این بازرسی‌ها از روز بازارها، مراکز عرضه میوه و تره‌بار، مراکز خرده فروشی، نانوایی‌ها، مراکز عرضه مرغ، تخم‌مرغ، شکر، برنج و سایر اقلام اساسی انجام می‌شود.

جعفری گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بازرسی‌های صنفی تشدید شده است و ادامه خواهد داشت.