#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: ۱۲ ویژه برنامه به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر و دهه امامت و ولایت در فرهنگسرا و بوستان‌های شهر بیرجند اجرا می‌شود.

از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، محمد رمضانی افزود: شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت این ایام اقدام به برگزاری جشن‌ها و همایش‌های مختلف می‌کند.

وی از آذین‌بندی گسترده سطح شهر خبر داد و گفت: پرچم ۱۳۰ متری مزین به “یا امیرالمومنین حیدر (ع)” نیز به همین مناسبت در محل فرهنگسرای شهر برافراشته می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند اظهار داشت: اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت از مهمترین مناسبت‌های مذهبی است و به مناسبت گرامیداشت این دهه و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ایجاد نشاط اجتماعی، جشن‌های ویژه کودکان و نوجوانان در بوستان‌های شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: جشن بزرگ امامت و ولایت ۲۵ تیر ماه در فرهنگسرای شهر برگزار می‌شود و شرکت برای عموم شهروندان رایگان است.

رمضانی برگزاری جشن‌های امامت و ولایت در بوستان‌های شهر، جشن نیلوفرانه به مناسبت روز عفاف و حجاب در بوستان توحید، همایش پیاده‌روی، جشنواره ورزشی و برپایی بزرگترین موکب غدیر در میدان ابوذر را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.