با حضور استاندار خراسان جنوبی ۱۱ طرح گازرسانی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پنج طرح با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال به صورت همزمان انجام شد.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در آیین افتتاح همزمان این طرح‌ها که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان ۱۶ پروژه گازرسانی در شهرستان سرایان در مجتمع دامداران برگزار شد.

رحمان محمودی با اشاره به افتتاح ۱۱ طرح گازرسانی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال در شهرستان سرایان گفت: گازرسانی به هفت روستا با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال، ۲ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار هشت میلیارد ریال، مجتمع دامداران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و ساختمان عملیاتی آیسک با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: همچنین عملیات گازرسانی به ۲ روستا با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، یک واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار هفت میلیارد ریال، ۴۷ واحد مسکن ملی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و خط تقویتی آیسک – فردوس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه و همزمان با هفتمین روز هفته دولت پروژه روکش آسفالت حفاظتی محور سرایان – دوست آباد به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

 

قناعت در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان‌های خراسان جنوبی همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان سرایان حضور یافت و آغاز برنامه‌های این سفر با غبارروبی گلزار شهدای شهر سرایان آغاز شد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی(ع) سرایان از ۳۲ به ۶۴ تختخواب با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۶ پروژه گازرسانی با مجموع اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال و افتتاح پروژه روکش آسفالت حفاظتی محور سرایان – دوست آباد به نمایندگی از چند طرح راهداری در جریان این سفر انجام شد.

بخش پایانی برنامه‌های استاندار در سفر به شهرستان سرایان هم دلجویی از خانواده گرانقدر یک شهید دوران دفاع مقدس است.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهور و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.