۱۰۷ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از ابتدای امسال تاکنون از معافیت و کاهش خدمت سربازی بهره‌مند شدند.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۳ فرزند مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمت سربازی معاف و ۷۴ نفر از مزایای کاهش تعرفه خدمت بهره‌مند شدند.
علی‌اکبر نخعی گفت: برای ارائه تسهیلات به فرزندان مددجو و بر حسب پیشنهاد ستاد نیرو‌های مسلح و تصویب مقام معظم رهبری مبنی بر معافیت تعدادی از فرزندان مددجوی تحت حمایت، امسال با پیگیری‌های کارشناسان این نهاد، ۳۳ نفر از فرزندان مددجو از خدمت سربازی معاف شده‌اند.
وی با بیان اینکه معافیت فرزندان مددجو، نقش بسیار مهمی در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایفا می‌کند، افزود: فرزندان این خانواده‌ها با معافیت از خدمت سربازی، می‌توانند سرپرستی خانواده را برعهده گرفته و از لحاظ معیشتی تکیه‌گاهی برای خانواده خود باشند.
نخعی با بیان اشاره به اینکه در کنار این معافیت، اشتغال این مددجویان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر پیگیری معافیت، کاهش تعرفه خدمت و همچنین نزدیکی مشمولان به محل زندگی، همواره در تلاش است از خانواده‌های مشمولان نیازمند حمایت کند.