«مجید بیکی» امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب شهرستان نهبتدان اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، جایگاه و نقش دفاع مقدس در استمرار انقلاب بسیار روشن است.

?فرماندار نهبندان افزود: کشورهای غربی همواره سخت ترین شیوه برخورد و از صحنه بیرون بردن انقلاب را که توسط مردم انجام شده بود را در دستور کار داشتند، اما علی رغم محدودیت های زیادی که در تهیه تجهیزات نظامی وجود داشت، جانانه در مقابل استکبار ایستادند.

?وی با اشاره به اینکه در روزهای اول انقلاب حتی نمی توانستیم از سایر نقاط دنیا تجهیزات نظامی تهیه کنیم، گفت: اما امروز اتقاء تکنولوژی ایران در حد تولید موشک های نقطه زن است.
?فرماندار نهبندان انجام رزمایش ها و رفتار ایران در جواب به شهادت سردار سلیمانی را نشانی از عظمت، اقتدار و پایمردی ایرانیان عنوان کرد و افزود: مقاومت و اقتدار ایران سبب شد تا مسیر انقلاب تا امروز ادامه داشته باشد.

?بیکی با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، جنگ نبود بلکه دفاع از حق طبیعی ایران در مقابل هجوم و تهدید بیگانگان نسبت به کشور بود.

?وی با بیان اینکه تاکنون ۴۱ برنامه دفاع مقدس توسط دستگاه های اداری نهنبدان احصا شده است، گفت: در مجموع با برنامه های مجموعه سپاه پاسداران این شهرستان، ۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار خواهد شد.

?فرماندار نهبندان در پایان از همه دستگاه های دولتی خواست تا در برنامه های هفته دفاع مقدس، همکاری و حضور پر رنگی داشته باشند.

?وی از وجود ۱۷۰ رزمنده دفاع مقدس که وابسته به هیچ نهاد حمایتی در شهرستان نهبندان نیستند خبر داد و گفت: تجلیل از این عزیزان تا پایان سال در دستور بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد