#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسدی پیشکسوت عقیدتی سیاسی و نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه استان و همچنین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا در استان خراسان جنوبی و روحانیون شاغل در استان ، گردهمایی روحانیون در راستای ارتقای فعالیت‌های مصباح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به میزبانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه‌السلام نزاجا برگزار شد..
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی پیشکسوت روحانیون منطقه ضمن تبریک عید مبعث و آغاز رسالت حضرت رسول اکرم(ص) گفتند : خداوند در سوره کوثر دشمنان رسول خدا را ابتر خوانده و این مطلق است و در این موقعیت، شامل دشمنان این زمان نیز می شود.
سپس، حجت الاسلام المسلمین کمالی نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه نیز به وضعیت سیاسی کشورهای منطقه پرداختند و خاطر نشان کردند: کشور ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمام دشمنان ایستاد و امروز می بینیم عاقبت اعتماد به آمریکا و غرب، چیزی جز نابودی نیست.
در پایان ،حجت الاسلام والمسلمین رشیدپور ریاست محترم هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا در استان خراسان جنوبی کسب مقام اول مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام در بین مراکز آموزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی و ریاست محترم عقیدتی سیاسی و کلیه کارکنان مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام تبریک گفتند..