#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: نگاه رسانه‌ها به استانداری حاکمیتی است و روابط عمومی این مجموعه مرجع تلقی می‌شود لذا روابط عمومی استانداری باید در تولید اخبار مانند همیشه پیشتاز باشد.

احمد محبی روز یکشنبه در نشست معارفه مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی افزود: چنانچه شخصی که در صدر دستگاه روابط عمومی قرار می‌گیرد با رسانه‌ها و نیز همکاران داخل مجموعه در تعامل باشد، موفقیت سیستم را به همراه دارد.

وی گفت: با توجه به ارتباط خوب و تنگاتنگ مدیر جدید روابط عمومی استانداری با رسانه‌ها موفقیت روابط عمومی در دوره جدید قابل پیش‌بینی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت‌های روابط عمومی استانداری در سال گذشته افزود: امروزه روابط عمومی چشم و گوش سیستم و مشاوری امین برای مدیر و کارکنان دستگاه است.

وی بیان کرد: امروزه در عصر ارتباطات اهمیت روابط عمومی بیش از پیش مشخص می‌شود زیرا منظور از دهکده جهانی آن است که ارتباطات از هر سوی دنیا خیلی سریع برقرار شده و اخبار و اطلاعات مخابره شوند.

محبی گفت: در چنین شرایطی نقش، اهمیت و جایگاه روابط عمومی به عنوان دستگاهی که این ارتباط و بستر را فراهم می‌کند بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به تغییر نگاهی که در روابط عمومی رخ داده است اظهار داشت: امروزه دستگاه‌ها و سیستم‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که قوی‌ترین، مسلط‌ترین و مطلع‌ترین افراد را در مسند روابط عمومی به‌کار گیرند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی کار در روابط عمومی را سهل و ممتنع خواند و تصریح کرد: از یک سو با ایجاد بسترهای ارتباطی می‌توان به آسانی اخبار و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار داد و از طرف دیگر با توجه به رقابت‌های گسترده‌ای که وجود دارد، کار سخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دادن اطلاعات به روابط عمومی‌ها نباید هیچ گونه امساکی داشته باشیم متذکر شد: اگر روابط عمومی در کارش موفق باشد، می‌تواند باعث موفقیت سیستم یا دستگاه شود.

محبی گفت: نگاه مدیریت جدید در وزارت کشور به حوزه روابط عمومی ویژه و دارای اهمیت است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: به دستور استاندار در انعکاس اخبار و خدمات باید از بزرگنمایی بپرهیزیم و خدمات دولت در حد استاندارد اطلاع‌رسانی شود.

محمود مقامی افزود: بنا به تاکید مقام عالی دولت در استان، در انعکاس اخبار نباید شخص‌محور باشیم زیرا این خدمات دولت است که باید دیده و منعکس شود لذا این نکته فصل‌الخطاب ما در مجموعه روابط عمومی خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما براساس ظرفیت‌های موجود و هم‌افزایی و مشورت با همکاران روابط عمومی، برنامه‌ها را براساس افق سه ماهه و ۶ ماهه ارایه خواهیم کرد.

در این نشست از خدمات “مرسل مالکی” مدیر سابق روابط عمومی استانداری تقدیر و “محمود مقامی” به عنوان مشاور استاندار و مدیر جدید روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی معرفی شد.

همچنین حکم انتصاب “محمدرضا براتی” به عنوان مشاور رسانه‌ای استاندار تقدیم وی شد.

استاندار خراسان جنوبی در احکام جداگانه، مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور رسانه‌ای استاندار را منصوب کرد.

بنابر این گزارش با حکمی به امضای “جواد قناعت” استاندار خراسان جنوبی “محمود مقامی” به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری منصوب شد. وی مسئولیت‌هایی از جمله مدیر روابط عمومی، ارتباطات و امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و معاون فرهنگ‌سازی، آموزش و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این “مرسل مالکی” از اردیبهشت امسال مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بود.

همچنین با حکم استاندار خراسان جنوبی “محمدرضا براتی درمیان” مدیر خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی، مشاور رسانه‌ای استاندار شد.