?سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: گاز تا عید به جایگاه CNG نهبندان می رسد.
فرهادی با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکلات جایگاه CNG نهبندان، خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، قرار گرفتن در مجاورت محور ترانزیتی و کریدور شرق به شمال و جنوب کشور، تسریع در روند احداث جایگاه CNG باعث افزایش امنیت و کاهش هزینه‌های سفر می‌شود.
?وی تأکید کرد : راه اندازی این جایگاه از مطالبات به حق مردم منطقه است.
?معاون استاندار تصریح نمود: با توجه به نبود جایگاه عرضه CNG برای سوخت گیری خودرو‌ها در نهبندان و مجاورت با مسیری پر تردد، احداث این جایگاه ضرورت یافت.
?فرهادی ادامه داد: این الزام و ضرورت سبب شد، مقدمات کار درخصوص ارائه طرح و جذب سرمایه گذار صورت بگیرد و بالاخره در هفته دولت سال گذشته نخستین جایگاه CNG شهرستان نهبندان کلنگ زنی شد.
?وی متذکر شد: در جریان سفر شخص استاندار به نهبندان، یکی از موضوعاتی که به عنوان دغدغه مردم مطرح شد، مشکل انتقال گاز به جایگاه CNG بود که حسب دستور استاندار، موضوع در کارگروه ویژه ای مورد بررسی قرار گرفت.
?به گفته وی؛ پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات کارشناسی و راهکارهای لازم مقرر شد با محوریت فرمانداری و دستگاه های متولی موضوع پیگیری شده و ان شاء الله تا شب عید این مشکل مرتفع گردد.

شایان ذکر است: این جلسه به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل دفتر فنی استانداری و راهداری و حمل ونقل جاده ای و همچنین مدیر عامل شرکت گاز و با حضور تصویری فرماندار شهرستان برگزار شد.