#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از انتشار کتاب‎ گزارش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سال ۱۳۹۹ استان خراسان جنوبی خبر داد.

حمید جهانشاهی در گفت‌وگو اظهار کرد: شناخت وضع موجود و شناسایی قابلیت های توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی از مهم ترین الزامات نظام برنامه ریزی منطقه ای است.

وی افزود: تهیه گزارشات اجتماعی_ اقتصادی سالانه صمن ارائه تصویری از تحولات بخش‌های مختلف میزان تحقق اهداف توسعه‌ای استان را فراهم می کند؛ لذا این گزارشات نقش موثری در مستندسازی دستاوردهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان ایفا کرده و این امکان را در اختیار مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی قرار  می‌دهد تا با در دست داشتن مجموعه‌ای مدون با درک و بینش مناسب تری فعالیت‌های آتی را برنامه ریزی کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: براین اساس گزارش اجتماعی_ اقتصادی و فرهنگی استان در سال ۹۹ در دو بخش و ۳۱ فصل به ارزیابی عملکرد مهم‌ترین متغیرهای اقتصادی استان می‌پردازد.

جهانشاهی ادامه داد: در این گزارش سعی شده حتی الامکان به صورت سدی زمانی ارائه شود تا قابلیت نتیجه گیری و تحلیل آن افزایش یابد؛ همچنین از شاخص‌های ملی برای ارزیابی جایگاه استان در کشور نیز استفاده شده است.

وی با تشکر از تمام دستگاه‌های اجرایی استان در ارائه آمار و اطلاعات دقیق و بهنگام در تدوین این گزارش، افزود: امید است این مجموعه مورد استفاده کارشناسان، برنامه ریزان و مسئولان اجرایی استان قرار گیرد و با راهنمایی‌های ارزنده خود زمینه اعتلای کیفی گزارش‌های بعدی را فراهم آوردند.‌

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی یادآور شد: این گزارش در سایت سازمان به آدرس khj.mprog.ir قابل دسترسی و بهره برداری است.

انتهای پیام