پوستر و تیزر جشنواره ملی زرشک با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی و سایر مسئولان در باغ اکبریه بیرجند رونمایی شد.

محمود مقامی، مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، عصر امروز دوشنبه ۱۱ مهر در این آیین از آغاز مانور رسانه‌ای معرفی زرشک خراسان جنوبی با عنوان ” زرشک خراسان جنوبی برای تمام ایران” در سطح رسانه‌های ملی و استانی از فردا خبر داد.

وی افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی این جشنواره با همکاری روابط عمومی‌های دستگاه‌های متولی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و فعالان فضای مجازی از ۱۰ روز گذشته تشکیل شده و هم افزایی خوبی را در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات این جشنواره ملی شاهد هستیم.

مقامی با بیان اینکه از ۱۰ روز گذشته با دستور استاندار خراسان جنوبی جشنواره ملی زرشک رسما فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، افزود: از امروز کار اطلاع‌رسانی و تبلیغات این جشنوار آغاز شد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی زرشک با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد پخش و انتشار آن در برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و فضای مجازی خواهیم بود، یادآور شد: امیدواریم با تلاش همه این مجموعه‌ها، این جشنواره که برای اولین بار به همت جهاد کشاورزی خراسان جنوبی رنگ و بوی ملی گرفته برای استان و کشور به خصوص کشاورزان زحمتکش این محصول ارزشمند مفید باشد.

 

جشنواره ملی زرشک برای نخستین بار از ۲۱ تا ۲۷ مهرماه در پنج شهرستان خراسان جنوبی از جمله قاینات، درمیان، زیرکوه، سربیشه و بیرجند برگزار خواهد شد.

آموزش بهره‌برداران، کمک به افزایش قیمت فروش با افزایش تقاضا، ایجاد شور نشاط و امید در بین زرشک‌کاران و افزایش بهره‌برداری در واحد سطح و معرفی محصول زرشک در سطح ملی از جمله اهداف این جشنواره است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور