#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دشمن سه راهبرد پشیمان‌سازی از گذشته، پریشان‌سازی حال و ناامیدی به آینده را با استفاده از قدرت رسانه ای خود در قبال مردم کشور ما دنبال می‌کند.

؛علی فرخنده در مراسم سالروز تاسیس خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی بیان داشت: این استان دارای ظرفیت‌های بیشماری است که یکی از شاخصه‌های استان وجود پدران علمی است.
وی با تأکید بر اینکه نیازمند هم‌افزایی با رسانه‌ها هستیم، تبیین کرد: از اصلی‌ترین ویژگی‌های رسانه روشنگری است لذا رسانه‌ها باید هدایت‌گری را پیشه کنند و در راستای مسئولیت و رسالت خود هدایت مسئولان را در رأس امور قرار دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی مهم‌ترین ظرفیت و نقطه قوت اسلامی از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب اسلامی را جوان مؤمن انقلابی دانست و افزود: همچنین مهمترین ضعف از دیدگاه رهبری فراموشی شعارهای اساسی انقلاب اسلامی است که باید به این نکات توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.
فرخنده همچنین با بیان این که در بیانیه گام دوم انقلاب بر ایجاد امید آفرینی تاکید شده است، ادامه داد: به رسانه های استان توصیه میکنم همواره خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند.

گفتنی است؛مراسم سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی پنج‌شنبه (۲۳ تیرماه سالجاری) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، فرماندار بیرجند، شهردار بیرجند، مدیرکل صداوسیما خراسان‌جنوبی، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، مدیران رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای در مسجد محمد امین(ص) بیرجند برگزار شد.