استاندار خراسان جنوبی گفت: بازدیدهای میدانی با اطلاعات قبلی انجام می‌شود و مصوبات سفرهای شهرستانی را شخصا پیگیری می‌کنم.

جواد قناعت در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان فردوس در جمع خبرنگاران افزود: تیمی را در استانداری تشکیل داده‌ایم که قبل از هر سفر، طی نشست‌هایی با فرماندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، موضوعات و مسایل هر منطقه را احصا می‌کنند.

وی بیان کرد: این نشست‌ها و ارزیابی‌ها سبب می‌شود، بازدیدهای میدانی با اطلاعات قبلی انجام شود و از آنجایی که مدیران را هم پای کار آورده‌ایم و موارد را پذیرفته‌اند، آنچه قول داده می‌شود، قطعا عملیاتی خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این آخرین سفر ما به شهرستان فردوس نیست و براساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، حداکثر ۲ یا ۳ ماه دیگر تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: در سفرهای بعدی از مدیران، نتایج مصوبات این سفر را جویا خواهیم شد و با توجه به وجود پشتوانه کارشناسی، مردم نگران اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی نباشند.

قناعت، کارخانه نساجی فردوس را از پروژه‌های مهم این شهرستان نام برد و گفت: تکمیل فاز اول و اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی، آمار قابل توجهی اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌هایی که در مرکز صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم تسهیلات مورد نیاز این کارخانه را تامین کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازدیدش از مسجد جامع قدیم فردوس افزود: چون این بنا دارای ردیف ملی نیز هست، جذب اعتبارات ملی را پیگیری و ردیف‌های ملی را نیز تقویت می‌کنیم.

وی گفت: مسائل و مشکلات در استان زیاد است و اولویت ما مشکلات و پروژه‌های اولویت‌دار و دارای اهمیت است که پیگیر رفع آنها خواهیم بود.

قناعت افزود: درخصوص موارد مطرح شده در سفر امروز به فردوس، تصمیمات خوبی در جلسه شورای اداری شهرستان تصویب شد که برای اجرا ابلاغ می‌شود.