سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، برنامه های شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه را اعلام کرد.
 دکتر سید محمدرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه آموزش به عنوان مهمترین رکن دانشگاه ها و نظام آموزش عالی مد نظر است و پرداختن به این حوزه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود و رشد تعالی جامعه متاثر از نظام های  آموزشی است لذا شانزدهمین جشنواره دانشگاهی آموزشی شهید مطهری و هفته آموزش با شعار«آموزش پاسخگو، دانشگاه متعالی و پیامد ادغام» از ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ الی ۵ خردادماه به صورت دانشگاهی و دانشکده ای برگزار خواهد شد. در این هفته برنامه هایی مثل(کارگاه، پنل های تخصصی، صبحانه کاری و …) توسط دانشکده ها ارائه خواهد شد.
وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های شاخص این هفته، همکاری و فعالیت های دانشجویی است. کمیته دانشجویی توسعه آموزش EDC دانشگاه، نشست هم اندیشی با عنوان« چالش ها و راه حل های حوزه آموزش دانشگاه» برگزار خواهند کرد.
وی اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده، اساتید محترم و مسئولین دانشگاه در راستای بیعت با آرمان های انقلاب و ایران اسلامی و ضمن بیان گزارش فعالیت های شاخص آموزشی و پیامد ادغام، از رهنمودها و بیانات نماینده محترم ولی فقیه حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی  در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح در دفتر ایشان حضور می یابند و استفاده لازم را خواهند برد.
لازم به ذکر است اختتامیه جشنواره دانشگاهی آموزشی شهید مطهری در روز چهارشنبه  ۳ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات دکتر فروزانفر برگزار و در این جلسه از صاحبان فرایندهای برتر و قابل تقدیر دانشگاهی، اساتید اخلاق، اساتید بازنشسته، اساتید ارتقاء یافته و دانشجویان فعال تقدیر بعمل خواهد آمد. از تمامی اساتید محترم دانشگاه دعوت می شود در برنامه های هفته آموزش و اختتامیه جشنواره شرکت نمایند.
در پایان جا دارد از مدیر محترم EDC دانشگاه و همکاران محترمشان و تمامی مسئولین محترم EDO های دانشکده ها و بیمارستان ها و کارشناسان آموزشی که زحمات زیادی برای برگزاری این جشنواره متقبل می شوند، سپاسگزاری شود.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور