#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

همزمان با ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی با فعالیت بیش از ۶۱۰ گروه جهادی در استان برگزار می‌شود

مهندس مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش‌رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در مناطق مختلف شهرستان‌ها همزمان با سرار کشور برگزار خواهد شد.

هنری افزود:در این رزمایش ۶۱۰ گروه جهادی در قالب ۶ هزار نفر در قالب کارگروه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی، اشتغال زایی، فنی و مهارت، اصناف و بسیج جامع کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد و به مدت یک هفته یاری رساندن به مناطق محروم را دنبال خواهند کرد.

وی گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی و طرح‌های اشتغال زایی که با کمک صندوق‌های قرض الحسنه مردمی راه اندازی شده افتتاح می شوند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین در این ایام برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستایی و مشاغل خرد خانگی ذیل صندوق‌های قرض الحسنه به مدت یک هفته در میدان ابوذر شهر بیرجند دایر خواهد بود.