فرمانده انتظامی استان گفت: بسیج شجره طیبه ای است که مقتدرانه و با صلابت در کنار نیروی انتظامی ایستاده است و از امنیت ایران اسلامی حراست می کند.

در حاشیه اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان”بیرجند” در حسینه جماران اظهار داشت: پشت گرمی نظام ایران اسلامی و مجموعه نیروی انتظامی که مسئولان نظم، امنیت و آرامش در سطح جامعه هستند به بسیجیانی است که مقتدرانه در دفاع از ایران اسلامی ایستادگی می کنند.

وی با گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)؛ بیان داشت: بسیج در همه عرصه ها خوش درخشیده است و بسیجیان غیور در کنار برادران خود در نیروی انتظامی با تقدیم شهدای عزیز بسیجی در حمله اخیر اشرار اغتشاشگر به کشور، پایمردی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با تبریک چهل سالگی بسیج به همه بسیجیان میهن اسلامی؛ افزود: بسیج شجره طیبه ای است که توسط حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ پایه گذاری و نهادینه شد و امروز این نهاد انقلابی و مقتدر به پشتوانه نظام و انقلاب تبدیل شده است .

سردار شجاع با تأکید بر این که بسیج نهادی ارزشمند است که توانسته تمام قشرهای جامعه اعم از نظامی و غیر نظامی را به خود جذب کند؛ اظهار داشت: در همه زمینه ها اعم از سازندگی، رونق تولید و اقتصاد اقدامات بسیار خوب و موثری توسط بسیج در کشور انجام شده است و این نهاد انقلابی اولین مجموعه ای است که به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لبیک می گوید.

وی تصریح کرد: بیشترین شهدای عزیز ما در ۸ سال دفاع مقدس، بسیجیان سلحشور بودند که با احساس تکلیف در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل همه استکبار جهانی مقتدرانه ایستادند و از کیان انقلاب و میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

سردار شجاع تأکید کرد: قطعا شجره طیبه بسیج می تواند در همه حوزه ها نقش تأثیرگذاری ایفا کرده و کمک بسیار خوبی برای اداره کشور باشد