#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت” ۱۷ مردادماه روز خبرنگار”

?به نام خداوند حکیم

?”اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

?هفدهم مردادماه، فرصتی برای یادآوری تلاش‌های صادقانه و متعهدانه خبرنگارانی است که سفیران آگاهی ‌بخش و چشمان تیزبین جامعه اند، همان ها که به دور از هرگونه تکلف و تعلق، به روایتگری تحولات گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی می پردازند و با انتقال و پیگیری مسایل جامعه، برآنند تا امنیت، توسعه و بالندگی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.
?اطلاع‌رسانی درست و آگاهی بخشی بموقع پیرامون حوادث و رخدادهای گوناگون، آن هم در بحبوحه دشواری‌های تحریم سلطه جویان، جنگ تمام عیار اقتصادی نظام استکبار، فشارهای سیاسی قدرت ‌طلبان و کارزار رسانه‌ای معاندینی که امید مردم را نشانه گرفته اند، تنها از عهده سربازان و سرداران متعهد و بااخلاص عرصه قلم برمی آید که قلبشان برای آینده مام میهن می‌تپد و با وجود همه مرارت‌ها در حرفه ای که عنوان یکی از سخت ترین مشاغل را بر خود گرفته، نوید بخش فرداهایی روشن‌تر برای امّ القرای ایران اسلامی اند.
?اینجانب ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز عرصه رسانه، ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به تلاشگران بصیر این کارزار تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان، برای خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران صدیق و دلسوز خراسان جنوبی، توفیق و سلامتی مسئلت دارم، امید که فعالان عرصه خبر و رسانه با تأسی از حضرت زینب سلام الله علیها در واقعه عاشورا، همواره پیام‌آور حق و حقیقت باشند.