نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با هنرمندان شهرستان بشرویه برگزار شد.
 این جلسه با حضور فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان برگزار گردید.
فرخنده گفت: نگاه کلان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر برخورداری عادلانه تمامی شهرستان ها بدون هیچگونه برتری و مطابق ظرفیت آن شهرستان در برنامه ها و پروژه های فرهنگی و هنری می باشد که از جمله اقدامات صورت گرفته در راستا اجرای رویداد های کلان در نقاط مختلف استان و انتقال میزبانی جشنواره شعر فجر استان بعد از ده سال از شهرستان خوسف به شهرستان قاینات و در سال های بعد به سایر شهرستان ها خواهد بود.
وی با اشاره به توجه ویژه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: تلاش شده در اخذ اعتبارات به همه شهرستان های استان برای تکمیل پروژه های عمرانی به شکلی عادلانه نگاه شود که مطابق مکاتبات صورت گرفته در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان بشرویه هم به زودی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کار فرهنگی باید تشکیلاتی شود گفت: نیاز است این اقدامات تشکیلاتی باشد و از ظرفیت مردمی استفاده شود.
فرخنده با تاکید بر لزوم نگاه بیرونی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح جامعه گفت: با اقدامات فرهنگی هنری و رسانه‌ای در تمامی ابعاد اجتماعی می توان خلع فرهنگی را در تمام زمینه ها پر کرد و فرصت برای جولان فرهنگی دشمنان را از بین برد.
گفتنی است در این دیدار هنرمندان و فرهیختگان شهرستان به بیان مشکلات و دغدغه هایشان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پرداختند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور