همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آماده شدن دانش آموزان برای حضور پرشور و نشاط در مدارس استان  مسئولان آموزش و پرورش استان با ایجاد فضای کار و تلاش در قالب برنامه پروژه مهر به صورت شبانه روز در تلاشند تا سال تحصیلی جدید به بهترین شکل ممکن آغاز شود .

فضای کار و تلاش در آموزش و پرورش استان در مدت حضور دکتر موسوی کیا رونق دو چندان گرفته . اخلاق مداری ایجاد فضای همدلی و تلاش جهادی شایسته سالاری در انتصابات  پیگیری مشکلات آموزش و پرورش و ایجاد انگیزه برای پرسنل آموزش و پرورش و فرهنگیان از اقدامات قابل توجه در مدت سرپرستی وی در آموزش و پرورش استان می باشد .

تمام افرادی که در آموزش و پرورش خدمت می کنند به خوبی می دانند این حجم از خدمات به تنهایی از آموزش و پرورش ساخته نیست .

بی شک حمایت های استاندار محترم جناب آقای دکتر مروج الشریعه در رونق گرفتن فضای خدمت و امید در آموزش و پرورش استان دارای نقشی بی بدیل است.

حمایت قاطع  استاندار محترم از جناب دکتر موسوی کیا و تاکید بر انتصاب ایشان به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش نشان از شناخت دقیق و کامل ایشان از توانایی های این مدیر با تجربه و مسائل آموزش و پرورش استان دارد.

نیک می دانیم نماینده عالی دولت بارها در سخنان خود بر کار و تلاش برای مردم استان تاکید دارد  پیگیری های جناب دکتر موسوی کیا  برای حل مشکلات آموزش و پرورش و جدیت جناب استاندار محترم در حل این مشکلات کم نظیر و قابل تقدیر است‌. امضا تفاهم نامه با آستان قدس رضوی برای احداث بزرگترین مجتمع آموزشی در مرکز استان  یکی از این موارد است.

بدون تردید استاندار محترم بدون در نظر گرفتن  نگاه سیاسی و با توجه به عملکرد قابل قبول دکتر موسوی کیا که مورد رضایت فرهنگیان استان با سلایق فکری و سیاسی مختلف قاطعانه بر انتصاب ایشان تا قبل از شروع سال تحصیلی تاکید دارد و این تصمیم غیر قابل بازگشت ایشان به اطلاع وزیر آموزش و پرورش نیز رسیده است.

یقینآ مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز فرصت طلایی که د ر آموزش و پرورش استان به وجود آمده را قدر می دانند و با جناب استاندار تا صدور ابلاغ مدیر کلی دکتر موسوی کیا همراهی خواهند نمود.

بدون تردید در این مسیر حمایت جامعه فرهنگیان استان ، همراه و یاور استاندار محبوب استان خراسان جنوبی خواهد بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله