مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند برطرف می‌شود و این ورزشگاه باید به یک مجتمع ورزشی برای همه رشته‌ها تبدیل شود.

حسن کریمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: این ورزشگاه ظرفیتی برای منطقه است و باید تلاش کرد تا از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی گفت: این پروژه ورزشی از پروژه‌های خوبی است که در دولت تدبیر و امید توسط رییس جمهوری در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد.

وی اظهار داشت: این ورزشگاه برای ۱۵ هزار نفر تماشاچی پیش‌بینی شده هرچند ممکن است این تعداد تماشاچی امروز نیاز نباشد اما در آینده نزدیک استقبال بهتری از آن خواهد شد و تیم‌های بهتری هم در استان خواهیم داشت که استقبال مردمی هم از این مجموعه بیشتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: امروز با هدف رفع نواقص این مجموعه به خراسان جنوبی آمدیم تا اشکلات رفع شود و اعتبار این پروژه در سال ۱۳۹۶ که سال افتتاح بود توسط سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شد اما برای رفع نواقص آن تامین اعتبار می‌کنیم.

وی گفت: این مجموعه ۵۲ هکتار است و در آینده باید استخر و امکانات دیگر هم در آن ایجاد شود و اجرا به اعتبارات نیاز دارد.

کریمی افزود: ورزشگاه بیرجند به شهر نزدیک است و چشم‌انداز خوبی دارد و اگر مشکلاتی هم دارد باید به دنبال رفع مشکلات آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم گفت: پیست تارتان، اتاقک آسانسور، اجرای گرید فلزی دور زمین فوتبال، اتاق تاسیسات چاه موتور و آب شیرین کن و فضای جانبی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیازمند تعمیر است.

حسن عزیزی افزود: در حال حاضر ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و تعمیر این ورزشگاه نیاز است.

در این بازدید مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز حضور داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از چند پروژه ورزشی دیگر در بیرجند بازدید کرد.