#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

رئیس اداره امور اصناف اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به بازگشایی واحدهای صنفی آرایشگران، عنوان کرد: ازدحام در هر واحد صنفی موجب افزایش خطر ابتلا به ویروس کرونا می شود. لذا رعایت پروتکل های بهداشتی در صنوف خصوصا صنف پرخطر آرایشگران، از اهمیت فراوانی برخوردار است.
به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی، آریانفر با بیان این که پس از تهیه خلاصه پروتکل های بهداشتی صنف آرایشگران توسط دانشگاه علوم پزشکی، در اسرع وقت در اختیار فعالان این واحدهای صنفی قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: حضور حداکثر یک مشتری در آرایشگاه در هر نوبت، ضدعفونی مداوم تجهیزات و وسایل آرایشگاه و استفاده از ماسک و دستگش بهداشتی از جمله مواردی است که در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید رعایت گردد.
وی با تاکید بر این که خود آگاهی مردم ‌نسبت به پروتکل های بهداشتی در آرایشگاه ها در وهله اول اهمیت فراوانی دارد، ادامه داد: مشتریان درصورت مشاهده تخلف بهداشتی می توانند مراتب را به تیم های بازرسی مرکز بهداشت اعلام نمایند. درصورت مشاهده تخلف اقتصادی (ارائه خدمات با قیمت بالاتر از نرخنامه) نیز می توانند در گام اول به اتحادیه گزارش دهند و در گام های بعدی اتاق اصناف و سامانه ۱۲۴ سازمان صمت پاسخگوی شکایات می باشند.