#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز فضای کار، تلاش و کوشش بر کشور حاکم است و نهادهای انقلابی در این فضای جدید، نگاه ویژه‌ای به مردم دارند که ولی نعمتان ما هستند.

جواد قناعت روز سه‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان کشور که با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در روستای نوغاب شهرستان درمیان برگزار شد، افزود: امروز و طی تفاهم‌نامه‌ای بین این ۲ نهاد، عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور آغاز شد.

وی اظهار داشت: اینکه این طرح با محوریت خراسان جنوبی آغاز می‌شود، نشان‌دهنده نگاه ویژه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به وسعت استان و حجم محرومیت‌ها، تقاضای ما این بوده که سهمیه خراسان جنوبی از ۵۵۰ واحد به ۲ برابر افزایش یابد و پذیرفتن این پیشنهاد می‌تواند به مردم کمک کند از این فرصت بیشتر بهره ببرند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز تامین هزینه‌های آسفالت معابر در مناطق روستایی استان را خواستار شد.

حسین خسروی با ارائه این درخواست در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور که با محوریت خراسان جنوبی و در روستای نوغاب شهرستان درمیان برگزار شد، گفت: یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی، تامین قیر رایگان برای تمام کشور است.

وی گفت: مشکل اساسی و عمده دهیاری‌های ما در خراسان جنوبی، تامین هزینه‌های حمل و نقل و پخت قیر است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چنانچه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هزینه‌های متحمل بر پخت و حمل و نقل قیر را متقبل شوند، آسفالت راه‌های استان شتاب می‌گیرد.

وی با اشاره به آیات و روایات مربوط به اهمیت جماعت و همبستگی ادامه داد: همه ما می‌بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی، کم نگذاشته و همه را به یک چشم دیده است.

خسروی گفت: نیاز است دل‌های خود را به هم نزدیک کنیم تا بتوانیم از دین، ایران و ناموس خود دفاع کنیم.