معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۲۳تیر خبر داد.
 حسینی گفت: بخشنامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف برق در ادارات استان اعمال می‌شود.
وی افزود:این تغییرات با توجه به مصوبه تیر ماه ۹۷ هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما برای رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می‌ شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه پیرو این تصمیم، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه ۲۳تیر تا روز جمعه ۳۱مرداد تغییر می‌کند گفت:مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی هستند، از این قاعده مستثنی هستند.
وی افزود:بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶و۴۵ دقیقه صبح تا ۱۳و۴۵ دقیقه است.
حسینی گفت: ساعت فعالیت ادارات در روز‌های پنجشنبه هر هفته ساعت ۶و۴۵ دقیقه تا ۱۲و۴۵ دقیقه تعیین شده است.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواست:برای کاهش مصرف برق، ضمن رعایت سایر مقررات، به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵درجه سانتیگراد و خارج کردن تمام وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار، بر حسن اجرای برنامه، نظارت دقیق داشته باشند.
حسینی افزود: بر اساس این دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.