رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد هستیم که دولت به مدیران کارآمد میدان می‌دهد و این امر تحول بزرگی است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی افزود: مدیریت و نیروی انسانی توانمند، اساس تحول و پیشرفت در هر جامعه‌ای است و اگر بهترین برنامه‌ها را جلوی یک مدیر ضعیف و ناتوان بگذارید حتما قانون را ضایع خواهد کرد.

وی بیان کرد: نگاه “ما می‌توانیم” مهمترین تحول پس از تشکیل دولت سیزدهم بوده که این تغییر نگاه و ساختار، تحرک و خلاقیت را در مدیریت کشور ایجاد کرده است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی طی ۱۰۰ روز اول فعالیت دولت سیزدهم به خوبی تغییر در نوع نگاه‌ها را احساس کردم و مطمئنا این تغییر زمینه رشد و شکوفایی در حوزه‌های مختلف را ایجاد می‌کند که به نفع کشور است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین تحولات در این مدت روحیه‌ای است که امروز در مدیریت کشور ایجاد و زمینه‌ساز تحولات و تحرکاتی شده که دیگر معطل و منتظر نمی‌مانیم و باید بر توان خود متمرکز شویم.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: با این نگاه و رویکرد، خودمان با ظرفیت‌های داخل مسائل و مشکلات را حل می‌کنیم که این تحول امروز در دولت به‌خوبی شکل گرفته و محسوس است.

وی مقابله و مدیریت کرونا را از دیگر اقدامات شاخص دولت در ۱۰۰ روز اخیر عنوان کرد و افزود: متاسفانه قبل از این دولت شاهد از دست دادن انسان‌های فراوانی بودیم که اگر بهتر مدیریت می‌شد تلفات کمتری در این حوزه داشتیم.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: با تلاش مدیران جهادی شاهد ساماندهی به وضعیت کرونا بوده‌ایم هرچند وضعیت موجود شکننده است و باید با جدیت کنترل شود.

وی افزود: وحشت مفسدین اقتصادی با همراهی و همگامی قوای سه‌گانه از دیگر رخدادهاست و کسانی که قبل از این اهل سوءاستفاده از ساختارهای مدیریتی کشور بودند در حال حاضر به‌شدت نگران و وحشت‌زده‌ هستند.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: این افراد می‌دانند که مجریان قوای انقلابی امروز با قوت هرچه تمام دست مفسدین و سوداگران را از حوزه‌های مدیریتی کشور قطع خواهند کرد و با هیچ کسی در این زمینه مماشات نخواهند داشت که امیدواریم با ادامه این روند و سایر تحولات روز به روز شاهد شکوفایی کشور در حوزه‌های مختلف باشیم.