#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از راه‌های دسترسی به روستاهای شمال بخش مود و مسکن مهر شهرستان مرزی سربیشه بازدید کرد.

علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز شنبه به همراه نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در ابتدا از مسیر جاده خاکی روستاهای شمال بخش مود شهرستان سربیشه بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: شمال بخش مود روستاهای زیادی دارد که راه دسترسی مناسب به مرکز شهرستان سربیشه ندارند که این موضوع باعث ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی بین مردم شده که باید مرتفع شود.

مصطفی نخعی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بررسی کند هر مسیری که می‌تواند دسترسی تعداد بیشتری از مردم و روستاها را به سربیشه  ایجاد کند و رضایت‌مندی بیشتری به همراه داشته باشد، همان مسیر برای احداث تعریف و برنامه‌ریزی شود.

در این بازدید نایب رئیس مجلس دستورات لازم را برای تامین قیر رایگان و بخشی از اعتبارات احداث این جاده را صادر کرد.

نیکزاد در ادامه سفر به شهرستان سربیشه از مسکن مهر شهرستان نیز بازدید کرد و نسبت به تخصیص ۱۵۰ تن قیر رایگان قول مساعد داد.

همچنین اعتبار مورد نیاز زیرسازی بافت الحاقی جدید به شهر سربیشه از جمله درخواست‌های مسولان شهری بود که مقرر شد پس از بررسی نسبت به آن تصمیم‌گیری شود.

با استقبال استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان، سفر یک روزه «علی نیکزاد» نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به استان آغاز شد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه بازدید می‌کند.

بازدید از شهر مرزی درح، باند دوم درح – ماهیرود، برخی از محورهای روستایی بخش مود و سد تغذیه‌ای بندان از جمله برنامه‌های نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این سفر است.

مصوبات سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز عصر شنبه در نشستی در فرمانداری نهبندان، جمع بندی می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دهم و یازدهم خرداد امسال با همراهی جمعی از معاونان وزرا و مدیران کشوری به خراسان جنوبی سفر کرد و در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی و ظرفیت‌های شهرستان‌های غربی استان شامل طبس، فردوس، سرایان و بشرویه بازدید شد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد