معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: فرهنگ، مهر، محبت و مهمان نوازی مردم خونگرم طبس را با جلوگیری از ورود گردشگران خدشه دار نکنیم.

?به گزارش طبس نیوز؛ محمد جواد فلاحی افزود: ما به شدت با ولنگاری مخالفیم، شهید ندادیم که بخواهیم بی بند و باری را ترویج دهیم و با مروجان بی بند و باری نیز برخورد می کنیم و هر کس هم برخورد کند از او استقبال می کنیم.

?وی یادآور شد: اما اگر کسی یک اشتباهی کرد قرار نیست همه را به یک چشم ببینیم و با یک چوب برانیم.

?فرماندار ویژه طبس با اشاره به ممانعت از ورود گردشگران به طبس گفت: من از این موضوع به شدت ناراحت شدم و به شدت مخالف آن هستم، چرا باید مسافری که از همین مملکت است را مانع ورودش شویم، این یک اشتباه است.

?فلاحی افزود: اینجا مگر امامزاده ندارد؟ می توانستید آنها را به سمت امامزاده هدایت کنید، به هتل و رستوران می بردید، مهمان نوازی می کردید و برایشان توضیح می دادید که اینجا شهری فرهنگی است و آنها می توانستند از فضای خرید، رستوران، امامزاده استفاده کنند تا روز بعدش که اقامتگاه ها باز شود.

?وی گفت: آیا مراتب امر به معروف و نهی از منکر این است که صورت مساله را پاک کنیم؟ اجرای امر به معروف این است که اجازه ندهیم کسی از دروازه های شهر وارد شود؟ این نه اخلاقی است و نه اسلامی و نه فرهنگی، اگر در مصوبه هم آمده از ورود گردشگران جلوگیری شود این قید اشتباهی است.